FAQ

Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
  • Zboží prosím odešlete do 30 dní od doby doručení objednávky.
  • Registrovaní zákazníci mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní.
  • Vrácení zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení.
  • Více informací v Obchodních podmínkách.

Kam můžu vrátit zboží?
  • Pošlete na náš centrální sklad ,, Diana Gavrilita, Plzeň 10-Lhota 1264321 00 Plzeň (zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!)
  • Pro registrované zákazníky je možnost vrácení zdarma skrze Zásilkovnu.
  • Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řeknete kód, který obdržíte emailem od nás.
  • Neregistrovaní zákazníci mají vrácení přes Zásilkovnu za 59 Kč, kód obdržíte emailem na žádost.

Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
  • Výměna zboží za jiné bohužel není možná, nabízíme pouze vrácení peněz za vrácené zboží.
  • Budeme rádi, když si zboží objednáte v nové objednávce.
  • Přesný postup, jak vrátit zboží naleznete na stránce Vrácení zboží.

Jak rychle odesíláte objednávku?
  • Veškeré zboží máme skladem a odesíláme obratem po obdržení objednávky a platby (v případě platby předem).

Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
  • Ano. po vytvoření objednávky zvolte bankovní převod. Více informací o platbách najdete zde.

Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
  • Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.
Musím se u vás při prvním nákupu registrovat?
  • Nemusíte.
  • Registrovaní zákazníci mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní.
  • Pokud si ale registraci u BabyStyl.cz vytvoříte, můžete si kdykoliv přehledně zkontrolovat stav svých objednávek.
  • Navíc nemusíte schovávat všechny své faktury – kdykoliv si je můžete znovu stáhnout a vytisknout.